5 efektívnych cvikov s Tatianou

5 efektívnych cvikov s Tatianou

Ahojte ☺,

Volám sa Tatiana Miklušová. Mám 48 rokov a žijem v Košiciach. Prešla som premenou celkového zdravotného stavu a postavy. Momentálne pôsobím ako fitness trénerka a členka VIPFIT tímu. 

Prečítaj si môj životný príbeh premeny zdravia a postavy 😉

Môj FB: Tatiana Miklušová

Môj Instagram: tatiana_miklusova

Ak máš záujem o tréningový plán, ktorý ti pomôže spevniť postavu a zlepšiť problémové partie tak najlepšou voľbou je: Efektívny tréningový systém pre ženy

Tatiana

Aj ty si niekedy trochu lenivá? Máš veľa času, ale využívaš ho radšej pri telke alebo surfuješ na internete?

Nemáš rada posilňovne alebo si ešte v sebe nenašla odhodlanie začať cvičiť?

S U P E R !

Tak toto je presne pre teba. Výhovorky daj teraz bokom a neváhaj si zacvičiť so mnou. ☺

Uvidíš ako si ťa budú kamošky obzerať, že vyzeráš úžasne a máš skvelú formu.

Pripravila som pre teba mojich 5 najobľúbenejších cvikov na cvičenie v pohodlí domova.

Pozri si ich krátku ukážku:

jednoduché a účinné. Nepotrebuješ k tomu žiadne náradia, pomôcky, ani činky. 😉

Na začiatku každého tréningu sa treba rozcvičiť, aby sa rozohriali svaly. Doporučujem beh na mieste, švihadlo, prípadne zdvíhanie kolien smerom k hrudníku. Stačí po dobu 2 minút. Jedná sa o takzvaný dynamický strečing.

Keď sme sa už rozcvičili, tak prejdime k jednotlivým cvikom. ☺

CVIK č.1

DREP naširoko

Tento cvik je zameraný na tvarovanie sedacích svalov, svalstva nôh a brucha. 

Postup:

Postavíme sa rozkročmo naširoko. Päty sú na zemi, nezdvíhame ich. Chrbát držíme rovno (neohýbame ho). Panvu podsadíme. Ruky máme predpažené (ľahšie udržíme pevný chrbát). Pri smere nadol vedieme nádych do brucha. Pri pohybe nahor plynulo vydýchneme.

Opakovania: 10x, série: 3x

Drep naširoko Drep naširoko

Drep naširoko Drep naširoko

CVIK č.2 

Klik naširoko

Cvik je zameraný na prsné svaly a ramená

Postup:

Ľahneme na podložku. Nohy prekrížime (je to o niečo ľahšie). Ruky máme ďalej od seba – cca na dvojnásobnú šírku ramien. Telo je spevnené a v rovine. Pri pohybe nadol sa nadýchneme a vydýchneme pri pohybe nahor.

Opakovania: 8x, série: 3x

Klik naširoko Klik naširoko

CVIK č.3

Zdvíhanie panvy v ľahu, tzv. mostík

Cvik je zameraný na posilnenie sedacích svalov, jadra tela, spodného chrbta a bedier

Postup:

Ľahneme  si na chrbát, ruky položíme na podložku po stranách tela. Nohy rozkročíme na šírku bedier a pokrčíme. Zadok zdvihneme kúsok nad podložku a spevníme telo. Ramenami a kolenami sa zapierame o podložku. S výdychom boky vyťahujeme nahor, až po kým telo nedosiahne šikmú líniu. Sedacie svalstvo pevne zatiahneme. Následne sa vrátime tesne nad podložku a pokračujeme v ďalších opakovaniach.

Mostík Mostík

CVIK č.4

ZANOŽOVANIE

Cvik je zameraný na zadnú časť stehien a sedacie svaly

Postup:

Kľakneme si na zem a oprieme sa rukami o podložku. Kolená dáme bližšie k hrudníku. Boky vyrovnáme rovnobežne s podlahou a stiahneme bruško. S nádychom nohu pritiahneme k hrudníku. S výdychom pretiahneme nohu do zanoženia (pohyb sa snažíme robiť ťahom) a zatiahneme zadok. Potom nohy vystriedame.

Opakovania: 10x, série: 3x

Zanožovanie Zanožovanie

CVIK č.5

ZDVÍHANIE NÔH V ĽAHU

Cvik je zameraný na spevnenie brucha

Postup:

Ľahneme si na podložku tak, že sa jej dotýkame pätami,chrbtom a hlavou. Nohy máme vystreté. Ruky máme pri tele. Nadýchneme sa a následne počas výdychu začíname zdíhať nohy pomaly smerom hore. V tejto pozícii chvíľu vydržíme. Následne pomalým kontrolovaným pohybom spúšťame nohy nadol. Nedotýkame sa podložky.

Opakovania: 8x, série: 2x

Zdvíhanie nôh v ľahu Zdvíhanie nôh v ľahu

Po cvičení nezabúdaj na strečing, ktorý je veľmi dôležitý pre tvoj chrbát, platničky, šľachy, kĺby, kolená, lakte a menisky. Taktiež pôsobí ako prevencia pred zdravotnými problémami a zlepšuje celkovú pohyblivosť. 😉

Preto si pozri a prečítaj článok, ktorý je dôležitý a hovorí o prevencií proti zraneniam a obsahuje účinne cviky: Účinný strečing – ideálna prevencia pred zraneniami

Tak a to je na dnes všetko, dúfam že sa vám moje cviky páčili a že ste si so mnou super zacvičili. Je to len malá ukážka z Efektívného tréningového systému pre ženy, vďaka ktorému sa mi podarilo zlepšiť zdravie a vypracovať postavu 😉

Som presvedčená, že si tieto cviky obľúbite tak ako ja a budete ich cvičiť doma hoci aj pri pozeraní televízie.

Veľa žien túži po krajšej a udržiavanej postave, čo vedie k radosti a realizácii – naplneniu. Dosiahnuť peknú postavu a pevné zdravie sa dá v každom veku 😉

A nezabudni využiť môj 15 % zľavový kupón : t.miklusova15

Vieš ho použiť na všetky produkty a služby pri nákupe na www.vipfit.sk (s výnimkou akciových a zľavnených produktov)

Prajem ti krásny zvyšok dňa. 

S pozdravom Tatianka 😉

5 Comments

  • Iveta Posted 14 mája, 2020 5:22 pm

    Super cviky – zvládam ich každý deň!

  • Silvia rehakova Posted 16 mája, 2020 10:52 am

    Chcem podakovat Tatianke za jej poradenstvo od prveho dna po kupe celeho efektivneho treningu, ako aj za moznost nakupit ho v zlave cez jej zlavovy kod.

  • Martina Posted 16 mája, 2020 11:49 am

    Uz aj cvicim – dakujem!

  • Renka Foltynova Posted 17 mája, 2020 2:09 pm

    Rychle, efektivne a prakticke. cviky. Cvicim aj cely efektivny treningovy plan. S Tatiankinou pomocou ho ide super 😉

  • Renatka Malova Posted 20 mája, 2020 8:59 pm

    Super cviky, rychle a ucinne. Cvicim ich kazdy den 😉

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *